måndag 25 januari 2010

Instängd under hela veckan

Denna vecka blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade hoppats på ett par dagars ismete men tyvärr har det varit lite för kallt och blåsigt för att passa mig och framförallt gäddorna i smaken. så därför bjuder jag på ett lästips istället för några fiskerapporter.

Nu verkar det inte bättre än att det blir snöoväder på onsdag nästa vecka och sedan sträng kyla på det vilket känns lagom roligt då jag börjar min fem dagars ledighet på fredag.

Under nästa vecka kommer jag publicera en berättelse som handlar om flugfiske efter harr från det så underbart vackra område där Kaitumälven tar sin början. Ja jag tänkte att det blir en härlig kontrast till den tråkiga årstid som vi just nu befinner oss i…

På återseende/ Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar